Nakupujte bez obav díky Garanci spokojenosti!

Poslat přátelům @
  • 3. 10. 2014
  • Kvalita

Pravidla pro vrácení zboží v rámci služby Garance spokojenosti:

 

·      Vracené zboží bylo zakoupeno v síti prodejen Tesco,

·      je vráceno do doby spotřeby (nesmí být po datu spotřeby nebo datu    minimální trvanlivosti*),

·      nejpozději však do 30 dnů ode dne nákupu.

 

Garance spokojenosti se vztahuje také na již otevřené výrobky.

 

Při uplatnění práv z Garance spokojenosti může být vyžadováno předložení platného dokladu o nákupu daného zboží v síti prodejen Tesco. Zákazník může vrátit pouze množství přiměřené obvyklé denní spotřebě. Společnost Tesco si vyhrazuje právo konečného posouzení a stanovení denního limitu.

 

Jaké výrobky spadají do služby Garance spokojenosti?

 

Sortiment čerstvého ovoce a zeleniny, pulty – maso, ryby, gril, lahůdky, uzeniny, sýry, sortiment volného nebaleného pečiva, Tesco Value, Tesco výrobky, Tesco Finest, Tesco Light Choices, Tesco Pravá chuť, Tesco Vitakids, Tesco Loves Baby a další řady výrobků označených privátními značkami Tesco. Výrobky lze vrátit v prodejně Tesco, která má daný typ zboží ve svém sortimentu.

 

Na jaké výrobky se Garance spokojenosti nevztahuje?

 

Nepotravinové zboží (elektro, domácí potřeby, bytový textil, koupelnový textil, hobby, auto-moto, papírnictví, sport a hračky, sezónní nepotravinové zboží, elektronické pomůcky pro kojence).

 

Jsou nějaké další výjimky, kdy nelze využít Garance spokojenosti?

 

V případě úhrady nákupu Tesco poukázkami, dárkovými poukázkami a sociálními poukázkami stravovacích společností není možné Garanci spokojenosti uplatnit. V případě úhrady platební kartou bude vracená částka připsána zpět na příslušný bankovní účet.

 

Tesco si vyhrazuje právo odmítnout vracené zboží, jestliže s ohledem na okolnosti jde o pravděpodobné zneužití služby Garance spokojenosti.

 

* platí, jestliže se jedná o zboží označené datem spotřeby podle platné legislativy

Poznámka: V případě vady zboží není možné uplatnit práva z Garance spokojenosti a je třeba postupovat v souladu s Reklamačním řádem.

 

KOMENTÁŘE (2)

  • Zdenek Spálený
    04.12.2014 17:29

    Garanci spokojenosti už jsem využil a velká spokojenost :)

    Odpovědět
  • chalve
    25.06.2015 13:02

    O dost radši bych byla, kdyby nebylo třeba suroviny vracet. Nakupuji v tescu v Jaroměři a neustále bojuji s velmi špatnou kvalitou ovoce a zeleniny. Nemám tolik času, abych neustále nosila zpět nahnilé kusy (někdy pečlivě skryté třeba v zabalené směsi na polévku) a řešila to neustále dokola. Moc prosím o zlepšení kontrol surovin v tomto obchodě. Bohužel jiný hypermarket zde není ale jakmile bude, bude mít spousta lidí jasno kam chodit nakupovat. Děkuji

    Odpovědět
↓ Načíst další komentáře…

Pro přidávání komentářů se musíte . Pokud ještě nemáte svůj účet, vytvořte si jej prosím. Registrujte se